HVIS JEG VAR DEG! – livet med vesla *2*

Fordi det er tidkrevende å innta en annens personlighet, strekker dette konseptet seg over to dager, der man på dag en blir utropt som vinner, mens innlegget som utgis i vedkommendes spirit ferdigstilles den påfølgende dagen.

 

Så nå skal det altså komme for en dag, for dere så vel som for meg selv, hvorvidt jeg evner å være noen andre enn meg selv!..  Den første delen av denne runden, åpenbarer seg  umiddelbart om du klikker   

           –>>> HER! <<<–

 

 

LIVET MED VESLA! 

 

Denne runden, er antagelig mer ‘schitzo’ enn noen andre, da jeg både opererer som meg selv ‘Snuppa-style’ og en bortreist Heidi som har vært gal nok til å overlate avkommet i mine hender og tvilsomme innflytelse..  

 

 

 

LYKKE TIL, GRY!..

 

Jeg har tatt med meg min voksne datter, Snuppa, på SPA-hotell, og fikk Gry, altså hun som drifter landets beste blogg, Gryende, til å passe Vesla. Så nå får vi se om kjeftesmella fra Østlandet er like kul etter å ha måttet takle en opprørsk 13 åring i 24 timer til ende!

Vel.. Jeg lar de innsendte tilstandsrapporter tale for seg:..

 

 

Vel.. Det viktigste, er jo at Vesla hadde hatt det bra (HVOR bra skjønte jeg ikke før hun drar frem et par Gucci-briller i det hun setter seg inn i bilen), og at Gry i det minste lever fremdeles..

10 kommentarer

Siste innlegg