Hvis jeg var deg, – Mette Josteinsdatter!

‘Hvis jeg var deg’ er et parodikonsept i bloggs form, der plottet er å innta mitt respektive offers persona, for så å utforme et innlegg i deres ånd, so to speak.

Men som så gjerne er tilfelle med andreutgaver, har de en lei tendens til å ende opp som noe forringede kopier av sin original. Når en i tillegg tar det med i betraktningen at jeg jo bringer meg selv med i det jeg inntar disse personligheter, så er scenen m.a.o satt for et heidundrende kaos..

 

 

Da er det vel først og fremst på sin plass å gi et 3×3 HURRA forKong Harald for hans fantastiske debut som bloggerkonge i forbindelse med åpningen av denne omgangen av ‘Hvis jeg var deg’.

Og med en slik åpning, kan en ikke annet enn å holde frem i den nasjonalromantiske ånd, hvilket selvsagt innebærer at det bærer rett vest, -bokstavelig talt, for å rappe identiteten til dama som er intet mindre enn selve legemliggjøringen av den norske nasjonalromantikken anno 2024, nemlig..

 

 METTE JOSTEINSDATTER  🚶‍♀️🤸‍♀️

LIVET ER HER OG NÅ!

DAGSSPINN INN I TANKEN

Posted on 01.04.2024 kl. 17:53

 

 

Tjohei som tia går,

nå vert det allereie vår!

Kvar tid eg blomane mine sår

før at dei når somaren kjem i full blomning står.

Og om stormen skulle drepa dei,

på denna veksten frå frø til blomnings vei,

så lag eg meg berre bildar av dei inni meg,

der som det alltid er solskinn, og tek dei med til deg.

¤

Slik ein fin ein regnfull og nydeleg dag,

vart eg så sprudlande og glad!

Før dagan blir no som ein gjer dei til sjølv,

så om taket lekkje så mykje at eg må svømma istaden for gå på mitt gølv,

vart eg takksam før å få tatt eit bad i huset her,

når havet er so kaldt at noko bad der ute vil leia til koldbrann i båe fingrar og tær!

Og om eg så varte litt sjuk etter å ha gjort det her,

blir jo dagen berre ennda betre berre eg får spist nokre bær!

 

Grytte Josteinsdatter Kvalsvik,

april 2024

 

Lag deg en fin dag!

 

 

#tankerblirtilord #minedikt #etdiktomdagen

4 kommentarer

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg