HVIS JEG VAR DEG! – torjus dølo (1)

Hvis jeg var deg’ er et konsept som går ut på at en tilfeldig blogg trekkes ut fra blogg.no’s toppliste, for så at jeg skal gjøre et innlegg hvor jeg utgir meg for å være den respektive bloggeren. Da det krever litt forberedelser å skulle opptre som andre enn meg selv, strekker det seg over to dager, hvor man på dag en blir utropt som vinner, mens innlegget som utgis i dennes ånd ferdigstilles den påfølgende dagen.

 

..Nummeret som åpenbarer seg i det jeg bretter ut papirkulen som avgjør hvem som blir sentrum for det kommende ‘identitetstyveriet’ er:.. 

99

..og bloggen som innehar denne listeplasseringen på dagens toppliste (hos blogg.no) er:..

 

 

TORJUS DØLO! 

 

Liksom Roger aka Bunnytrash, har også Torjus Dølo denne fabelaktige evnen til å fremme sterke meninger om seriøse tema på hysterisk morsomt vis. I Dølos tilfelle, blir dessuten budskapet ofte presentert ved hjelp av et knippe personligheter man til dags dato aldr har fått noe klarhet i hvorvidt tilhører virkelighetens verden eller er fiktive. Av eksempler kan nevnes venninnen Gitte, kammeraten Ralf og hans kone Øydis..
Jeg gleder meg virkelig til å gjøre et Torjus Dølo -innlegg! Her er nemlig ikke problemet å finne den røde tråden som er karakteristisk for vedkommende, men snarere hvilken av de jeg skal velge!
Så hvordan vil så jeg gjøre meg i denne lettere cocky skikkelsen med den briljante sarkasmen?
Det får du vite i morgen, så følg med i neste episode!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg