Hvordan vil DU reagere i det JEG blir DEG??

De av dere som begynte å følge deres respektive utvalgte blogger, denne så vel som de øvrige utgivelser i stallen til blogg.no for under to år siden, for ikke snakke om de av dere BLOGGERE med mindre enn to års fartstid på plattformen, lever etter alt å dømme i lykkelig uvitenhet om at jeg er i besittelse av en helt unik ‘super-power; 

Jeg kan nemlig gå inn å regelrett ta over som andre mennesker, med hud og hår, i ordets fulle betydning!! 

 

Nå trenger en vel strengt tatt ingen super-powers innen person-okkupasjo/overtagelse for å være på det rene med at den dominerende tanken blant dere som er uinnvidde i dette anliggendet er «Hva faen er for no’ forbannet vås dette kvinnemennesket har kommet opp med nå!?? Det her er jo bare tull!!»

Men et klikk på disse bildene hvor jeg vil tro ett eller flere på ett eller annet vis syntes svært så gjenkjennelig, samtidig som det er ett eller annet som liksom ikke helt stemmer, vil åpenbare sjokkerende bevis på at det jeg nå forteller dere, er så sant som det er sagt..

Og nå skal ryktene ha det til at jeg har lumske planer om at jeg om kun er en dag eller to vil vende tilbake i annenmanns persona, i en utvidet utgave. – At det denne gang ikke bare er bloggerne som vil være de skadelidende, men at jeg i veste fall vil gå hen å ende vedensordenen i form av å figurere som både verdensledere, konger og det som ellers måtte være av innflydelsesrike personligheter på den globale arena..

Så da er det eneste som gjenstår en anbefaling om å ligge særdeles lavt de kommende ukene, og anmode om å FØLGE MED I SAKENS VIDERE UTVIKLING!!..

 

10 kommentarer
      1. Neil, du er jo blant de som vitterlig ikke sitter trygt I ditt eget skinn I det pålitelige kilder rapporterer om at det her utysket er ventet å kunne gjenoppta virksomheten når som helst.. 😲👽👻

      1. *hehe* Den siste av dine er blant de jeg selv anser som de beste jeg har gjort i dette konseptet, i tillegg til at det var den morsomste rollen å ikle seg av alle.
        – Og når så dere faktisk følger opp med å ta den utviklingen fra dette badet, via ei dør som var utgangspunktet for dette her ut i virkelighetens verden, inntok det jo rett og slett episke proposjoner *hahaha* 😀 😀 😀
        – Så innmari hyggelig å se deg ‘up & about’ igjen, forresten!! <333

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg