Jeg er innblandet i en drapssak!!!

HJELP!!!

Daglig leder i puben der jeg har det ene- av mine to virker i restaurantkomplekset, ble funnet drept i dag tidlig!! – Og som om dette ikke var (mer enn) nok, er jeg blant de mistenkte siden jeg befant meg på åstedet i tidsrommet drapet har funnet sted! 

Det er imidlertid en rekke besynderlige faktorer som er fremkommet i denne saken…

 

Bloggeren og restaurantarbeideren, Gry Henriksen om telefonen som endret en hel dag.

 

For tro det eller ei, men dette er faktisk ikke første gang denne mannen, som går under tilnavnet Ivers, er blitt myrdet! Det er ikke engang første gang han er blitt funnet stein død i de samme lokalene, da dette også er stedet han ble funnet død som ei sild på samme tid i fjor!! – Jeg mener.. Hvor fucka er ikke dét, liksom!??

– Og det stopper jaggu ikke her heller, for det hele toppes med at mannen, hvis navn er Vidar og er vaktmesteransvarlig for foretaket, som ble kjent skyldig da Ivers ble drept i fjor, på ett eller annet fullstendig surrealistisk vis, brått har påtatt seg oppgaven å finne ut hvem som har gjentatt drapsbedriften i år! Det kan vel imidlertid ikke sies å være de nobleste motiv som ligger bak Vidars engasjement i denne saken.. Jeg vil vel faktisk gå så langt som å si det er borderline avskyelig, da han vil finne den skyldige så fort som faen for med det å unngå at lokalet blir avstengt grunnet statusen åsted i en politietterforskning. Greia er nemlig at det skal avholdes en livekonsert i puben som Vidar nødig vil gå glipp av..

 

(foto: Corner Pub). Drapsofferet, slik han ble funnet på åstedet i dag morges..  Som dere kan se, sitter drapsvåpnet igjen i offeret. 

 

Videre, er det jo ytterst påfallende, må det være lov å si, at Vidar, kun et år etter drapet er en fri mann. At ofret tydeligvis har det med å våkne opp fra det døde, er så langt jeg kan se nært opp til irrelevant. I det minste, burde det kvalifisert til flere år for drapsforsøk!

Men tilbake til årets rovmord, så er altså yours truly en av de mistenkte. Jeg vil faktisk driste meg til å si en hovedmistenkt! For ‘Dorthe’, som er navnet jeg (av ubegripelige grunner) går under i dette miljøet, var ikke bare på åstedet i det aktuelle tidsrommet, hun var også illsint!

Ja, Dorthe og Dorthe fru Blom.. Nå er det nylig blitt ansatt en bartender som faktisk HETER Dorthe, og som (selvsagt) også er innblandet i saken, med den følge at det brått ble to Dorther å hanskes med.. Vel, navneproblemet later imidlertid til å ha løst seg på mesterlig vis ved at jeg nå har fått mitt ‘sivile’ navn inn i mixen, slik at jeg nå figurerer under navnet Dorthe-Gry..

Forvirret? Nysgjerrig på hva i himmelens navn det er for noe rør jeg har rotet meg opp i nå?? Bekymret over hva pokker det er for miljøer jeg ferdes i, for ikke å snakke om hva det er for sted jeg jobber og mennesker jeg jobber med???

Men nå kan det jo faktisk være så at det var JEG som drepte Ivers!!

Vel.. Foreta et enkelt klikk –>>> HER <<<– og hele denne episke drapssaken åpenbarer seg pronto! 

Kanskje nettopp DU er den som kan finne svaret på denne drapsgåten!?..

Man burde jo vitterlig ikke le av saken der ens overordnede og venn er blitt utsatt for et regelrett rovmord (om han så aldri så mye er ventet å stå opp igjen fra sin steindøde befatning også denne gang), men måtte herren forlate, for jeg lo så tårene sprutet! Spørsmålet som deretter reiser seg, er jo hvorvidt jeg har har handlet verre enn som så…

 

 

 

18 kommentarer
      1. Ja, men nå er han heldigvis ikke en som bærer nag! For forholdet til fjorårsmorderen er nemlig like godt som det alltid har vært, for ikke snakke om forholdet til ÅRETS morder, hvis identitet nå er kjent innad i miljøet..
        Men når det er sagt, gjør jo denne egenskapen til å stå opp igjen 1 dag det hele litt enklere, for å si det sånn 🤣😝😂

        1. Noen nevnte henne på facebooksiden til baren, og slike nye personer som dukker opp i en krimfortelling, har en tendens til å bli betydningsfulle for oppklaring av saken… 🤣

    1. Sikker på du har gjort det. Nu prøver du bare å bruke bloggen,til å påvirke en fremtidig jury+Gi deg selv et slags alibi.
      Prøv insanity vinkelen. Si du fikk et akutt tilfelle av Fashion police,når du så påkledningen til offeret . Funker sikkert ikke,siden det er deg…Men du kan prøve :OP

      1. 😲 I’m chocked!! 😳 Hvordan kan du tro slikt om meg!?? 😤
        Men sånn for the sake of the argument: Dersom det var meg (hvorvidt så er, vil offentliggjøres om en snau uke) så er det ikke noe stress engang.. – Insanity-vinkelen vil være en så sikker vinner at jeg neppe ville tilbragt så mye som en dag i ‘spjelet’. Men blogger-virksomheten til tross; Det nærmeste jeg har kommet et moteinnlegg, er et par der jeg harselerer over for jævlig ‘schtøgge’ ting av oppkomne trender, så den vinkelen der er bare å glemme. Her er det det tradisjonelle sprøyte gal-konseptet som gjelder! 🤣😂🤣

        1. vel…For og begynne med begynnelsen.
          Hvordan jeg kan tro noe slikt om deg..Svar ;enkelt.Jeg har fulgt bloggen din en stund. Så Insanity vinkelen,er vi ihvertfall enige om. Om du blir frikjent.VEl det er en annen sak

          1. Men så er det jo dette med at man skal dømmes av en jury,av en like. Så kanskje du har rett,du vil skate fri uten prob.
            :OP

            1. *dævver!*
              Å finne mine ‘like’ kan nok kanskje by på visse utfordringer *hehe*, men skulle disse la seg oppdrive, vil jeg i så fall være home free 🤣😂

              1. Hahahaha. Du får krysse fingra.
                Kanskje be advokaten, lete på de rette stedene. Hvor nå det måtte være

                1. Det første som slår meg, er at det er en relativt stor sannsynlighet for at det kan finnes en og annen blant leserne mine.. Du vet.. – For å kunne forstå en gal persons mind-set.. 😝🤣

                      1. Absolutt.
                        Vi krysser fingra for deg.
                        Regner med dette blir bok av+film/serie på NRK/TV2
                        Siden vi har manko på skuespillere verdt sitt salt. Blir vel det Axel Hennie,som spiller deg, lol
                        Må jo ha noe og selge det på

    2. Hmmm.. Nå kan det jo faktisk være en ganske brukbar skuespiller ‘over there’ som brått har fått agendaen sin støvsugd for fremtidige engasjement, og derfor kan være villig til å ta til takke med å jobbe for knapper og glansbilder (forholdene tatt i betraktning) i et land med gode trygdeordninger og ikke minst som er bebodd av et fo9lk som gir flatt faen i en liten klaps med flathånda.. 😛 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg