Selvmotsigelse i praksis!!

For et par uker siden, la jeg ut innlegget Farlig skjult agenda, omhandlende et rimelig suspekt spørreskjema som dukket opp på Instagram. – Et spørreskjema som åpenbart var grunnet i et ønsket angiveri av brukere som uttalte seg kritisk til vaksineprogrammet. – Og som seg hør og bør, så var det et par dager etter innført automatiske ‘pop-ups’ til de nevnte kritiske røster med link til ‘faktaopplysninger’ angående C19 og vaksinen..
Dette blir imidlertid virkelig interessant i det en sammenligner det som fremgår av denne opprettede opplysningssiden vs. de selvmotsigelser som forekommer i hht naturlig immunitet vs. vaksine, hvilket er behandlet henholdsvis her og her, hvor jeg etterlyser begrunnelser.. 

 

 

I de ovenfor nevnte innleggene, så etterlyste jeg altså en forklaring på hvorfor styresmaktene på det sterkeste oppfordrer de med naturlig immunitet om å vaksinere seg.. – Eller for å være helt presis: En forklaring på hvorfor en etter sigende innebærer en mindre risiko for å bære med seg smitten til andre om en er immun via vaksine enn hva tilfellet er om ens immunitet er oppnådd på naturlig vis.

Og i det en ser på denne screen-shot’en (under) av nettopp den nevnte faktasiden hvis link popper opp for å undergrave de kritiske røster på Instagram, så kunne jeg jo umulig formulert selvmotsigelsen bedre selv!..

 

Her står det da vitterlig, svart på hvitt, i sin enkleste form, at det du tilføres igjennom den vaksineringen, gjør at kroppen, altså immunforsvaret, selv kjenner igjen det respektive viruset slik at antistoffet som skal til for å knekke det umiddelbart produseres og pøses ut, og derav får satt en stopper for angrepet før kroppen infiseres og en blir syk.

– Altså, som påpekt i de ovenfor nevnte innlegg, nøyaktig det samme som ved naturlig immunitet! 

DETTE er hva vaksinen gjør, og DETTE er hva som gjør en naturlig immun! – Hverken mer eller mindre!

Så sier man altså; Men man tenker seg at den naturlige immuniteten (dersom denne er oppnådd etter å ha vært rammet av sykdommen/smitten) forsvinner med tiden!

– Ja, det kan godt være, men om så er, er den logiske følge at det samme vil gjelde vaksinen, slik at en da like fullt er nødt til å re-vaksineres etter et gitt tidsrom som en naturlig immun! – Og hva dette paradokset tilsier i forhold til medfødt immunitet, -altså der man innehar en immunitet uten først å ha vært syk, gidder jeg ikke engang begynne å forklare nærmere!

 

 

Og atter igjen vil jeg få presisere at jeg på ingen måte vil påstå at det ikke er slik det oppgis! Det jeg sier, er bare at jeg ikke kan ta at det bare er slik uten en vitenskapelig- og logisk holdbar forklaring som fjerner de eksisterende selvmotsigelser og logiske brister!

Når det er sagt, må jeg imidlertid ærlig innrømme at jeg vil bli særdeles overrasket om den avkrevde forklaring vil bli gitt, for i det den enda ikke er avgitt, så antar jeg den for å være ikke-eksisterende..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg