Sexuelt samtykkekontrakt!

Jeg fikk nylig en kommentar på innlegget Sex og samtykkekontrakt som ble tatt frem fra glemselen i form av en link i det nylig utgitte Unødvendig å snakke mer om sopp i tissen, og i den forbindelse, kom jeg på en kontrakt jeg fant på jobben for en tid tilbake.. Heldigvis hadde jeg åndsnærværelse nok til å ta bilde av den, slik at jeg kan dele den her, for den er virkelig priceless!.. 

 

 

Dersom vi skulle få en lov der det kreves et tydelig uttrykt samtykke til sex for at dette skal kunne defineres som frivillig, så kan jeg ikke skjønne annet enn at dette her brått ville blitt en realitet! – Jeg mener.. Seriøst, folkens.. Sånn kan vi bare ikke ha det!..

20 kommentarer
    1. Lurer på hvor lang tid det tar.Før disse kontraktene dukker opp i red flagg under dating=Han dro frem kontrakten på 3dje date etc.
      Må innrømme jeg trodde ikke slike eksisterte. Men denne var ganske arti

      1. Herregud.. La oss for guds skyld håpe dette her forblir et innslag av tørr humor, og ikke en (tilnærmet) realitet!..
        – Da må vel selv kvinnegruppen Ottar innse at de har dratt det hakket for langt *haha*

        1. “Da må vel selv kvinnegruppen Ottar innse at de har dratt det hakket for langt”
          Du tror på Enhjørninger og?

            1. De er ikke akkurat kjent for selvinnsikt disse damene.vettu.
              Fanatisk og extrem. Er vel mer det eneste som trengs.
              Mener det var noen i en utenlands versj. av Ottar,.som protesterte heftig mot sexroboter. Argumentet var visst at sex var ikke en menneske rett.
              Ble aldri klok på hvorfor de ska bry seg om naboen koser seg med en robot.Men logikk er ikke helt deres sterke side

              1. Nei, den greia der fatter ikke jeg heller! Eksempelvis, er det heller ikke en snøballs sjanse i helvete for at jeg ville latt meg friste til robot-sex, men det er jo overhodet ikke ensbetydende med at andre ikke skal få gjøre hva faen de måtte ønske!!
                Det er samme greia som går igjen hos de religiøse, der de straffer folk for ikke å utvise den tilstrekkelige gudfryktighet.. Jeg mener.. Om en f.eks mener aldri så mye homofili er en dødssynd, eller hva det måtte være, så er det jo vitterlig så, selv i denne vrangforestillingens middelaldertro, at det kun er å avstå fra den respektive synd selv for å ha ryggen fri! Så hva de skal drive å torturere- og drepe hverandre for i saker de tilsynelatende skal være hellig overbevist om at Gud, Allah, eller hva nå de velger å kalle den, straffer med evige pinsler i helvetesilden!.. 😛

    2. …næmmen jøsse navn, da.. flirte godt da jeg leste ordlyden – men fy f**n om det der skulle blitt del av hverdagen vår?? Grøsser bare ved tanken, så den latterkula ble årets korteste, for å si det sånn..

    3. Sier jo ikke om hvor lenge dette dokumentet ska oppbevares i baren?
      Er jo noen som ikke melder voldtekt før flere år etter på.
      Såblir jo det logistik spm.Hvem ska arkivere det.Hvor skal de arkivere det(Da dette er sensitive opplysninger) Hvem skal ha tilgang etc.

        1. Så er det jo dette med apper/electronic som svikter,når du mest trenger det.
          “Nææh. Du er søt og alt det der,men jeg kankke pul i kveld.Pga tlf er tom for batteri. ”
          “Eller tlfn min støtter ikke appen din.”
          Elektronik er ikke altid til å stole på
          https://youtu.be/9krsmypwV9c

          1. *hahaha*
            Jeg bare ser for meg den stakkars faen som, på uforklarlig vis, ENDELIG lykkes å huke et kvinnemenneske under den siste, desperate ‘ti-på-tre -sjekken’, for så å ikke få pult pga at den respektive iPhone -appen ikke er tilpasset den siste til Android *hahaha* 😀 😀 😀

      1. Hmmm.. Når sant skal sies, bør de jo arkiveres i typ 10 år, slik som kvitteringer og firmaregnskap for å sikre seg for slike tilårskomne anmeldelser.. 🤔🤭

        1. Ja. Og så kan ungene dine lese det i fremtiden,og sjekke opp mot facebok. Da kan de se hvem som nesten ble faren deres.+Om det er stam baren din kan det fort bli veldig pinlig.
          Alla:Mamma…Det er over 45 kontrakter her.Er det noen du ikke har ligget med?

        2. Med tanke på at barer har ganske my gjennomtrekk blant ansatte+ mye studenter etc. Blir jo spmt. Hvem ska ha tilgang til disse arkivene?
          Bartenderen du prøvde deg på for 3mnd siden. Eller servitrisen, viss X du rotet med for en uke siden?
          Plutselig vet alle hvem du har gjort hva med. Kontrakten må vel og stippulere hva slags sex dere skal ha. Skal det være forspill. hvilken stilling ska brukes. evt hvilken type kondom glide middel,.Hvem stiller med hva. hvem betaler for hva. hva er tilatt og gjøre i drosjen på vei hjem
          Hahahaha. Du får sette i gang å utvikle denne appen.Tjener nok mye penger

          1. Hmmm.. Det bør nok opprettes egne velv for dette her.. Typ bartenderne putter innkomne avtaler i en sånn sprekk i veggen som tilfellet var den gang det var noe kontantomsetning å snakke om, etter endt arbeidsdag.. *haha* 😛 😀

            1. JAAA.Self en Egen Sexkontrakt safe. Alla de gamle nattsafene lol
              Lurer på om de ville vert like attraktiv å rane?
              El om de ville blitt like uglesett som horekunder. Er jo ikke sagt at Pål du rota med i helgen ikke er gift og har barn å ei annen kant av landet.lol

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg