Siste gang jeg…

Da tenker jeg det er på tide å trå til med en dose personopplysninger igjen! Nå har det imidlertid vært flerfoldige omganger av det mer sære slaget, så denne gang har jeg rett og slett vært ute å ‘stjært’ igjen, denne gang fra Lene Elisabeth, slik at det nå og da kan komme noe tilnærmet normalt i denne kategorien herfra også. 

 

Anbefaler også Forbannet dritt fra A til ÅBlogg og sånn.

 

SIST GANG JEG…

 

…Spiste   

Et rundstykke med jordbærsyltetøy for en time-halvannen siden.

…Snakka i telefonen   

Avga rapport til bossen ang. sånt som hvilke varer som må kjøpes inn i går kveld.   

…Sendte sms   

Det ser jaggu ut til å ha vært samme boss ang. samme jobb..  

…Irriterte meg over noe   

På jobb i går, fordi noen hadde stukket av med nøkkelen til puben som skal ligge i lokalet til min disposisjon. 

…Så på film/serie/dokumentar/YouTube  

På morgenen i dag (- eller formiddagen, alt etter øyet som ser *hehe*), da jeg så ferdig en episode av 48 hours mystery, fulgt av noen mindre video-snutter.   

…Tok et bilde 

En selfie på vei igjennom byen tidligere i dag, da jeg brått ble bevisst at jeg befant meg i et himla bra lys:

 

…Brukte penger  

Bortsett fra dagligvarer, så var det på torsdag da jeg kjøpte en hårfarge + noe vippe-greier på H&M

…Bekymret meg  

Det må vel være den forbannede strøm-greia som har lagt å murret konstant de siste månedene. Typ; Hva faen vil den lyde på denne gang??  

…Leste et blogginnlegg  

Lene Elisabeth sitt da jeg stjal dette konseptet *haha*

…Jeg var redd  

Ble redd det var noe alvorlig da Pepsi så vidt klarte å gløtte på ene øyet, i tillegg til at hun hadde en kraftig kul av ett eller annet slag rett over. Heldigvis var det blitt bedre over natten, så vi bestemte oss for å se an litt til istedet for å dra henne med til dyrlegen før hanen gol den påfølgende morgenen. Det ser ut som om det bare er snakk om en kraftig sti/øyekatarr, for det blir gradvis bedre og bedre, og det plager henne heller ikke , så det later til at det holder med å tørke over med sterilt vann med jevne mellomrom. Men jeg var temmelig redd for at det kunne være noe alvorlig galt da det oppsto.. 

…Jeg googlet  

Apper som fjerner fartsperren på sparkesykkelen.

… Jeg gråt 

Det var ett eller annet jeg ble rørt av på YouTube så sent som i går kveld. . 

… Jeg syns noe var ekkelt 

Insekter og kryp har jo begynt å komme igjen, og på fredag var det første flåtten som måtte tas da Knerten kom hjem fra å ha vært på vift ut i de små timer.

…Var takknemlig 

Rett før jeg begynte på dette innlegget, i det jeg pustet lettet ut over at årets DCI -dag (doomsday’s closing in) er overstått, slik at jeg forhåpentlig får noen måneders sjelefred før jeg begynner å angste nevneverdig over den neste. * [Dagen omtales i normal dagligtale som B-dag. Fy-ord holder jeg meg som kjent for god til å benytte meg av, så den forkortelsen overlates til fantasien..] 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg