Urin kurerer ikke C19!

Jeg har jo gått temmelig hardt ut mot å avfeie alt som måtte fremkomme av mulig ‘snusk’ fra styresmaktenes side som konspirasjonsteorier, men heller ikke denne ‘regelen’ er uten unntak, for å si det sånn! For det er nemlig mer enn nok av påstander som rett og slett er.. – Ja, konspirasjonsteorier, i ordets fulle betydning. Og et stjerneeksempel på nettopp dette, er at urin kurerer corona! 

 

 

Vaksinemotstanderen Christopher Key, har nå, tro det eller ei, lansert konseptet ‘urinterapi’ i en video postet på nettstedet Telegram! Dette går, kort fortalt, ut på at mannen har klokketro på at naturen forsyner oss med det vi trenger! Jeg siterer:

“Drinking your own urine is “the antidote” to the coronavirus based on “tons and tons of research. I know to a lot of you this sounds crazy, but guys, God’s given us everything we need,” Key said, adding, “This vaccine is the worst bioweapon I have ever seen…I drink my own urine!”

Nå er jo jeg, som enkelte ynder å påpeke, verken legeutdannet eller forsker, men ikke desto mindre er jeg den samme cocky hunndjevelen jeg alltid har vært, og går derfor ikke av veien for å gå ut med følgende påstand; Urin kurerer ikke COVID!
Ei heller kurerer det noen andre sykdommer, så uansett hva som måtte bli hevdet, og uansett hvilke titler vedkommende eventuelt måtte ha å smykke seg med, så drikk IKKE tiss!! Det kan faktis være livsfarlig!

 

 

Forhåpentligvis vil dette stå seg som årets mest unødvendige advarsel, for dersom noen ville vurdert dette om det ikke var for meg, er jeg stygt redd de vil bukke under ved neste korsvei uansett. – Men non the less, altså, jeg er verken legeutdannet eller forsker, så..

 

** Relaterte emner:

Jeg er redd det er slutt..

Sanne løgner!

8 kommentarer
    1. Ikke en kur jeg ville prøvd meg på om jeg skulle fått viruset i kroppen.
      Men man vet aldri hva som funker mener nå jeg. Når placebo funker så funker kanskje urin også.

    2. Jeg hadde en periode hvor jeg syns det var spennende å stikke tunga borti det ene og det andre som ikke nødvendigvis var butikkjøpt eller lignende.

      Blant annet filmet jeg en dvd-film som jeg skulle gi som en “auditiontape” til Kristopher Schau. Kort fortalt forsøkte jeg å drikke min egen urin i den videoen, og.. det smakte piss ja.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg