Ut(fordring) i Friluft! – Hverdagsglede

Margrethe har atter igjen trådt til med en helgeutfordring i friluft, og denne gang er det konseptet ‘hverdagsglede’ som skal fortolkes.

 

Klikk her for siste bidrag i dette konseptet!

For mitt vedkommende, var denne oppgaven en ‘no-brainer’. Hverdagsglede for meg, er selvsagt intet mindre enn synonymt med denne gale-gjengen. Mine pelskledde småpøbler er det by far kjæreste jeg har, og jeg kan ikke engang begynne å forestille meg et liv uten dem.

Forøvrig, innebærer selvsagt også de menneskene jeg har i livet mitt, det være seg online- så vel som off, en ubetalelig hverdagsglede.

Videre, kommer vi heller ikke utenom denne, som i det minste muliggjør et aldri så lite glimt ut i det store, mystiske universet. En dose ‘nerding’ er jo ikke til å komme utenom når det kommer til en vaskeekte ‘space-geek’.

6 kommentarer

Siste innlegg