Vinneren av GRYXEN i kategorien Årets Matblogg er…

Da var nok en stemmerunde vel blåst, og nok en gang så jeg meg nødt til å telle igjennom stemmene flere ganger for å være sikker på å ha utkommet med korrekt resultat. En eneste oversett stemme i denne runden, ville faktisk ha kunnet avstedkommet med at det ble utropt feil vinner, så her var det m.a.o best å være på den sikre siden! 

Og vinneren av GRYXEN AWARDS 2023 for Årets Matblogg er:..

 

*Klikk navneillustrasjonen over for et besøk på den respektive bloggen

 

Gratulerer så mye til Tom for fantastisk innsats i året som er gått! – Og lykke til i den andre nominasjonen hvis utdeling går av stablen i januar!

 

13 kommentarer
    1. Mye som skjer på email skjønner jeg. Tom har 40k følgere på FB. Jeg var nesten på vei å poste oppfordring i gruppa hans for å få folk til å stemme. Men lot det være, for da hadde det vel virkelig blitt kaos her. Når Tom selv ikke ville drive valgkampanje så fikk det bare være. Han lot bloggen tale for seg selv. Gratulerer Tom, det er deg vel unnet 😜🐰👍🏾

      1. Tusen takk for det😊Syns det blir helt feil med valgkampanje. Antall følgere skal ikke avgjøre om man vinner eller ikke.

      2. Dersom du teller stemmene i kommentarfeltet, fremkommer det klokkeklart hvor jevnt det var mellom Toms matprat og Mors middag. Denne differansen er høyst representativ, da det kun var et par stemmer som skildte de to. Hvorfor resultatene blir som de blir i de ulike kategoriene, gidder jeg rett og slett ikke å spekulere i. Derfor er vel min eneste tanke rundt den for noen overraskende jevnheten at det var jaggu sterkt av Mors middag å følge en kandidat som Toms til døren, og that’s it. Jeg teller opp antallet stemmer som er tilkommet de nominerte, for så at den med det høyeste antallet utropes til vinner.
        Når det er sagt, er det jo all grunn til å anta at stemmefordelingen også gir seg utslag i forhold til hvor mangr av de respektive kandidaters lesere som også leser min. Og jeg har vanskelig for å tenke meg at matbloggerne & meg har en overrepresentasjon av felles følgere utenom innad i bloggermiljøet, for å si det sånn.. Men utover det, har jeg altaå ingen svar på hvorfor stemmetallene blir som de blir, – og når sant skal sies, kunne jeg vel heller ikke gitt mer blaffen.. 😜🤭

        1. Jeg kommenterer bare det du selv skriver, og skjøt inn at om der var ønske om det, så kunne du risikert å sitte her til i morgen å telle stemmer, hehe.. Om du gir blaffen er din sak, jeg har alltid likt å følge med på GryXen, og dette var jo en fin runde der man ikke fant valgkampanjen i alle sosiale media og organisasjoner 😜🐰👍🏾

    2. God natt eller god morgen til deg. Du som aldri lar deg knekke før du er (ei) nøtt. Norges dyktigste diplomatiske , utholdende , inkluderene, Gryxen generalinne . Et lite spørsmål om frister. Årets forbilde.. ? 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg