GRYXEN-AWARDS 2022! [hjem og interiør]

GRYXEN-AWARDS er helt enkelt et ‘fuck-you’ til Vixen, som var ment å være en bloggerpris, men som istedet er blitt ‘anything but’. Grunntanken var at om de så er større (per d.d), så vil jeg i det minste klare å få prisene finere, så her er vi altså; GRYXEN-AWARDS er nå inne i sin 2 sesong! Dersom du skulle ønske å få vite mer om bakgrunnen for GRYXEN-AWARDS, så kan du bla.a finne mer historikk ved å klikke her.
Utdelingen foregår ved at det utropes en vinner hver dag fra 1 t.o.m 24 desember.

 

 

årets

HJEM & INTERIØRBLOGGER! 

Dette er jo igrunnen en utmerkelse hvis kriterier gir seg selv; Å være en inspirasjonskilde i hht det å skape de lekreste hjem.

Og med det, har vi, i år som i fjor, kanskje den mest selvsagte av samtlige GRYXEN -utmerkelser; For det er vitterlig ingen over- og ingen ved siden av i denne kategorien, så vinneren av GRYXEN -prisen 2022, som i 2021, er ingen ringere enn…

 

LENE ELISABETH!

 

Klikk her for gårsdagens utmerkelse! 

 

Juryens begrunnelse: 

Som nevnt innledningsvis, er det vitterlig ingen som engang er i nærheten av å matche Lene når det kommer til oppussing og interiør. Faktisk så er hun, sammen med ektemannen Rune, så til de grader ekstreme når det kommer til å oppgradere hjemmet sitt at en kan nesten si de er blitt en parodi på seg selv. – For i sommer fikk hun nemlig den ære av å bli parodiert av blogg-Norges spesialist på nettopp blogger-parodier, der det med utgangspunktet i den baderomsoppussingen de var i ferd med å fullføre, ble harselert med at det ene dro det andre med seg for så å endte opp med en bolig etter modell fra selveste slottet. [Bloggparodien av LeneElisabeth kan i sin helhet leses ved å klikke her].

På dette tidspunktet, hadde nemlig det respektive baderommet rukket å ‘spre’ seg til å male noen entrédører mens de først var i gang, for så at det ene drar det andre med seg på nøyaktig samme vis som det ble harselert med, hvilket jo vitterlig ikke har gått upåaktet hen..

At juryen benytter seg av denne hendelsen i det den skal begrunne sitt valg, er rett og slett grunnet i at episoden mer enn noe annet er gitt å kunne skape et så korrekt bilde som mulig av hvilken ekstrem kapasitet denne dama er. Dessuten kan en selv gå inn på Lene-Elisabeth sin blogg, og eventuelt få med seg parodien av henne i tillegg. Dette er vel det eneste som kan gi den fulle og hele forståelsen av dette fenomenet, da hun nærmest opptrer som et overmenneske.. Lene kan nemlig alt fra å snekre som en mann til å inneha den rene og skjære ekspertise hva estetikk angår. Så selv om du er blant de som knapt kan slå i en spiker, så vil du uansett bli inspirert av den oppvisningen i interiør- og romutnyttelse som får selv bildene i møbelkatalogene til alt fra Ikea til Ekornes til å fremstå som litt sånn ‘små-shabby’, tilfeldig møblerte rom.

Lene-Elisabeth er m.a.o den enerådende dronningen av hus og hjem, hvorav vi vanlig dødelige ikke annet kan gjøre enn å gi vår erbødige hyllest til den estetiske nytelsen av noen omgivelser hun tryller frem..

 

16 kommentarer
    1. Hun er dritflink, så det er jammen vel fortjent!👏🏻🎁🌟🎂
      Gratulerer så mye!🤗🤩

      1. Ja, ikke sant.. Hun er jo så ekstrem i det hun får til at det nærmest blir som en med super-power å regne for de av oss som overhodet ikke har noen evner innen håndtverk *hehe* 🤭

    2. Jeg hadde ikke nølt med å ansette Lene dersom jeg skulle hatt oppgradering i hjemmet vårt! For en slik dyktig interiørkapasitet skal man lete lenge etter! Men hun er selvsagt ikke tilgjengelig for oppdrag! 😀 Gratulerer med GRYXEN AWARD, Lene Elisabeth! 🙂

      1. Tja, si ikke det.. For nå er det jo tross alt gptt opptil flere mnd siden de var ferdige i eget hjem, så da skal en ikke se bort i fra at det begynner å klö i fingrene igjen sånn litt ut på nyåret 🤭😉

        1. Hahaha, takk for tipset! Det er faktisk akkurat sånn litt ut på nyåret jeg kunne trenge både veiledning og kløfingre 😅

      1. Ja, jeg har virkelig begynt å lure på hvor i granskauen hun er blitt av! Det er jo liksom ikke likt henne å bare bli borte sånn her helt uten videre, så jeg håper alt er på stell, og at det bare har vært at tiden ikke har strukket til e.l 💛

    3. Hun er utrolig flink til interiør og oppussing, og masse annet. Savner henne jeg også. Stikker innom for å sjekke om det er noe nytt hvis det er lenge siden hun dukket opp.
      Vel fortjent!
      Gratulerer til Lene-Elisabeth! 😀👏

    4. Åhhhhh!! <3 <3 <3

      For det første beklager for at jeg ikke har sett dette innlegget før nå og for det andre, tusen tusen tusen takk for fantastiske fine ord. Både fra deg og i kommentarfeltet ditt. Jeg har vært mye borte, men har det VELDIG bra. Det samme håper jeg for deg. Slike innlegg og omtaler som dette er en inspirasjon, så nå skal jeg lage et innlegg å gi en lyd fra meg🥰

      Stoooor klem til deg Gry og takk for den fineste award'en EVER!

      1. Det skulle da bare mangle! 🥰 Ingen bloggerpris med respekt for seg selv ville kommet unna med å la deg gå tomhendt fra utdelingen. Denne er m.a.o så til de grader fortjent! 👑
        – Jeg har jo fått med meg at du er opptatt med div prosjekter for tiden, men det er rart hvor fort en föler på et tomrom så snart noen blir borte noen dager 🤗

        1. Det er SÅ hyggelig Gry 🥰 Tusen hjertelig takk, du er så flink med ord og engasjement.

          Ja har vært litt mye i det siste, men nå tror jeg juleferie har kommet her hos meg, så da skal jeg få kommet meg litt i gang her igjen. Det merkes godt, det er helt sant. Stor klem til deg🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg