HVIS JEG VAR DEG, bunny

 

– Konseptet der jeg robber personligheten til mine medbloggere, og utgir innlegg i deres navn der de vel må sies å være smått overdrevne- og muligens en liten smule galere versjoner av seg selv! 

 

Fra å ha opptrådt som mitt eget fotografi-forbilde, skal jeg denne gang innta rollen som ‘the male me’, hvilket for den uinnvidde betyr..
BUNNY aka ROGER!!

Jeg hadde i grunnen håpet å slippe å benytte meg av ‘sikkerhetsnettet’ allerede nå; I betydningen den jeg vet jeg vil fikse der hodet nekter å komme opp med noe som helst fra de andre. Ideelt sett, skulle denne ha rundet av hele sesongen, men er det tomt, så er det tomt..
Men på den annen side, så ser jeg ikke hvordan jeg kunne ha kommet opp med noe som helst denne hjernedøde dagen om jeg ikke hadde hatt en Bunny å dra frem av hatten. For her har jeg vel i grunnen visst hvor det bærer i månedsvis..

For å få med seg første runde av Gry aka Roger Rabbi.. -ehh.. Bunny, er det bare å KLIKKE HER

 

 

 

ALLAHU AKBAR INN I HELVETE! 

 

Som en del av dere sikkert har fått med dere, var Gry og jeg og satte Bergen på hodet i forrige uke sammen med gubben til Vivian. Deretter gikk turen hit til Drammen, hvor vi hadde en utvidet lørdagskveld på verandaen her fra torsdag til søndag med snuppen min. Uken kunne med andre ord ikke vært bedre, mens avslutningen derimot, ikke kunne vært verre.

Både Gry og jeg har jo vært alt for opptatt til å få med oss noe av nyheter på dagevis, og langt mindre noe av lokalnyheter fra Drammen! Så når vi nærmest svimer av ved 6-7 tiden søndag morgen, skjer dette intetanende om sjokket vi har i vente kort tid senere. Kl. 08:30 sharp våkner vi nemlig opp til tidenes sjok, da det brøles ALLAAAAHU AAAAKBAAAAAARRR!!! over hva som må være tidenes drøyeste høytaleranlegg! Det skulle nemlig vise seg at Drammen moské har fått igjennom et hastevedtak der de tillates bønnerop! Snuppen trodde selvsagt vi var klar over hva vi hadde i vente, men det var vi altså ikke!

Dette innebærer at myndighetene har gitt fullstendig blaffen i de 370 000 menneskene som har signert underskriftskapanjen mot at dette skulle tillates. Jeg burde virkelig ikke være overrasket. Fjell er gjennomsyret av ‘nye landsmenn’ fra mena-land, og de utgjør nå hele 46% av kommunestyret her i Drammen. Da trenger de tross alt kun et par stemmer fra SV og Rødt for å få gjennomslag, så dette er neppe det siste vi får oppleve av islamisering dette året. Det er bla.a allerede et forslag om innføring av de første sharialover her i kommunen!

Når skal egentlig folk få øynene opp for hva som skjer? Når den første kvinnen steines til døde på torget? Eller om det er de homofile, hvilket i praksis vil si Snuppen min og meg, siden vi tross alt er de eneste gjenværende homsene på Fjell?

Jeg er ikke rasist, for jeg har tross alt valgt å bosette meg her i ‘lille-Tyrkia’, men disse folka har overhodet ikke noe her i landet å gjøre. Og det samme gjelder politikerne som tvinger igjennom dette multikulturelle Norge som ingen vil ha, men som ingen tør å si i fra om i redsel for å bli stemplet som rasister.  Om du hadde spurt meg i forrige uke, ville jeg sagt jeg ville bli boende her på fjell livet ut, men nå vet jeg sannelig ikke om jeg tør. Men det jeg vet, er iallefall at jeg vil kjempe i mot islamiseringen av dette landet med nebb og klør til siste slutt.

Nå ser jeg heldigvis at Gry har kommet til seg selv igjen av sjokket etter at snuppen min helte det tredje vannglasset i ansiktet på henne. I skrivende stund, saumfarer han klesskapet etter et  passende sort laken å surre henne inn i når vi følger henne ned til togstasjonen. Noe annet tør vi rett og slett ikke, og det gjør antagelig ikke Gry heller, side hun både banner- og protesterer langt mindre høylytt enn hva som normalt ville vært å forvente fra den kanten. Hun tar imidlertid igjen ved å overgå seg selv i argumentasjonen for at vi må komme oss vekk herifra før vi drepes på ‘åpen fucking gate’, som hun uttrykker det.

Om det er aldri så skremmende det vi nå er vitne til, så er det i det minste ingen jeg heller ville hatt med oss i krigen enn nettopp Gry, og krig skal det bli, det kan jeg love her og nå!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#drammen #gryende #gryhenriksen #islam #sian #ytringsfrihet #islamisering #drammenmoske #muhammed #diktatur #demokrati #norge #bunny #bunnytrash

 

 

 

19 kommentarer
    1. Ikke enkelt å kommentere dette blogginnlegget.
      Det høres ut som Bunny ja. Men dersom han virkelig engang våkner opp til bønnerop vil nok glosene han finner langt overgå det han uttalte her.

      1. *hehe* Iallefall på privaten..
        På bloggen, holder imidlertid den godeste kaninen språket ganske så rent. – Iallefall til vanlig. Men det spørs vel om det ikke ville kommet et par gloser også i bloggs form dersom dette scenarioet skulle skjedd i virkelighetens verden..
        Men for å kunne opptre som en typisk, igjenkjennbar ‘Bunny’, ar jeg imidlertid nødt til å overlate bannskapen til meg selv, og la ham få uttrykke seg på sitt sedvanlige vis 😉 😀

    2. Utvidet lørdag fra torsdag til søndag…..ler meg skakk!
      + det ble 1000 bilder i hodet nå – med svarte laken og sånn….
      Dette hastevedtaket likte han nok veldig!!! Ser det for meg altså…..
      *ler og *ler

      1. Ja, det ligger unektelig et viss alvor i bunnen av denne her også, liksom med både Vivian og Vibbedille sine. For det ER høyst sannaynlig at Drammen moské på Fjell (boligfeltet Roger bor) blir landets første der bønnerop tillates, og denne kulturen får stadig større plass i samfunnet..
        Jeg har faktisk visst i hvilken retning denne skulle ta siden første gang Roger skrev om dette, og jeg signerte underskriftskampanjen 😉🤭

      1. Takker så mye! <3 – Ja, hvem vet? Kanskje jeg en dag føyer meg inn i rekken av bokskrivende bloggere?.. Men jeg tror nok ikke jeg er særlig god til å finne på historier som ikke har rot i virkeligheten *hehe' 😉

    3. Disse hvis jeg var deg-innslagene denne sesongen oppleves bedre når en leser om de andre, for da ser en overdrivelsene i innlegget, eller det en tror det er overdrivelser. Men fakta er jo at vi bodde ikke lenge her før vi hadde første knivstikking utenfor døra, bønneropene vil komme, og det blir jo selvsagt takket være idiotpartiene som du nevner over. Når det gjelder gjenlevende homser blir vi nok aldri de siste, det er jo bare å se hva allah-vennene bedriver i skogen bak moskeen når sola har gått ned. Forøvrig måtte jeg le litt av utvidet lørdag og Gry i burka, selv om det er tragisk, for det er faktisk norske kvinner i dag som kler seg i islamske plagg for å være, ikke trygg, men tryggere. Du er god på dette, så derfor ble jeg skuffa over den med Kjerringa, men nå blir det jo bare bedre og bedre 😜👍🏾

      1. *hehe*
        Det ligger jo åpenbart et alvor i bunnen av denne.. Jeg bestemte meg faktisk for at jeg ville gå denne veien da du først skrev om disse bønneropene. Men hadde det ikke vært for at jeg kunne dra på med utgangspkt i besøket hos Vivian, ille ideen faktisk vært ubrukelig, da det ville lagt for nært opptil hva jeg, -og du kunne skrevet selv, -altså som oss selv *hehe*
        Men når tragiske ting skjer, er galgenhumor ubetalelig! – Og Snuppen som ikke våger slippe meg ut døren uten å rulle meg inn i sorte laken, er jo unektelig en tragikomisk tanke 😛 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg