HVIS JEG VAR DEG, lena lykke

NB:  Toppsidebildene som benyttes i dette konseptet, er som regel modererte versjoner av den respektive bloggerens foto/grafikk. Dersom det oppleves krenkende at dette [mis]brukes på denne måten, tas det selvsagt ned umiddelbart i det beskjeden mottas.

 

 

 

– Konseptet der jeg robber personligheten til mine medbloggere, og utgir innlegg i deres navn der de vel må sies å være smått overdrevne- og muligens en liten smule galere versjoner av seg selv! 

 

Etter å ha latt Solliv gjennomgå en hel dag til ende med ‘yours truly’, returnerer jeg til kongerikets vestkyst, nærmere bestemt olje-hovedstaden Stavanger i det jeg trer inn i rollen som…

:
LENA LYKKE!

Foruten å være siste års GRYXEN -vinner for beste livsstilblogger, er Lena det mest positive mennesket jeg kjenner. Det er virkelig ingen grenser for den grad av elendighet denne dama evner å få vridd noe berikende ut av! Lena skulle rett og slett utkommet på blå resept for de av oss med en mer sparsom utskillelse av serotonin, og derav på vårt mest optimistiske har det i oss å innse at ting alltid kan bli enda verre! Utfordringen ved å gjøre en parodi på denne personligheten, er simpelthen at jeg rett og slett ikke vet om det er menneskelig mulig å overdrive henne!..
Førøvrig, er det også verdt å nevne at Lena Lykke faktisk var den aller første personligheten jeg inntok i den første runden av dette konseptet, hvilket umiddelbart åpenbares på skjermen din om du

KLIKKER HER.

 

 

INTET ER SÅ GODT SOM ELENDIGHETEN!

01.05.2022,  kl. 21:30

 

 

God 1 mai-søndag!  <3

 

Jeg har akkurat fått satt meg ned etter en fantastisk dag på jobb. I dag var nemlig en sånn dag hvor absolutt alt som kunne gå galt, i beste fall bare gikk galt. Altså en sånn dag full av berikelser og personlig vekst som følger det å ha en skikkelig dårlig dag!

For hva lærer man vel ikke mer av enn å mislykkes skikkelig? Nei, ingenting! Og når en er så heldig å få den ene lærepengen etter den andre i løpet av en enkelt dag, så får jo ikke utbyttet blitt bedre! Tenk, når jeg kommer på jobb i morgen, er jeg en bedre og klokere person enn hva jeg var da jeg gikk på jobb i dag tidlig. Hvor fantastisk er ikke det!

 

 

Jeg forstår virkelig ikke hvorfor folk oppfatter de dårlige dagene og de elendige opplevelsene man har så negativt! Det er akkurat den samme negativiteten ovenfor det negative i Norge som i Russland. Jeg trodde folk ville være lykkelige hele tiden i Norge, siden det blir kåret til det beste landet å bo i hvert år, så jeg ble overrasket da jeg fant ut at det ikke var slik det var.

 

 

Ingen ting av det et menneske kan oppleve er faktisk så ille at det ikke kan gjøres om til en berikelse. Selv ikke en dødsdom er jo bare negativ! Tenk bare på hvor mye klarere en vil se verden dersom en lever i visshet om at en kun har 14 dager til en måned igjen! Og om det gjelder en av dine kjære, så tenk på hvor mye nærmere dere kommer hverandre i løpet av den tiden som er igjen. Hvor mye sterkere alle følelser blir da! Det er jo en gave som de som aldri mottar noen dødsdom, hverken selv eller for sine nærmeste går glipp av! Og det vil jo være den mest lærerike og intense perioden i ens liv.  Bare tenk på det, da dere, hvor mye en rekker å sanse, hvor mange dypsindige tanker en rekker å tenke, om en vet at innen en måned vil alt være over!..

Alt har med innstilling å gjøre! Tenker du positivt, vil du også oppleve alt som positivt.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg