HVIS JEG VAR DEG – martine halvorsen (1)

Hvis jeg var deg’ er et konsept som går ut på at en tilfeldig blogg trekkes ut fra blogg.no’s toppliste, for så at jeg skal gjøre et innlegg hvor jeg utgir meg for å være den respektive bloggeren. Da det krever litt forberedelser å skulle opptre som andre enn meg selv, strekker det seg over to dager, hvor man på dag en blir utropt som vinner, mens innlegget som utgis i dennes ånd ferdigstilles den påfølgende dagen.

 

..Nummeret som åpenbarer seg i det jeg bretter ut papirkulen som avgjør hvem som blir sentrum for det kommende ‘identitetstyveriet’ er:.. 

4

..og bloggen som innehar denne listeplasseringen på dagens toppliste (hos blogg.no) er:..

 

 

MARTINE HALVORSEN! 

 

Liksom Isabel Raad, Andrea Sveinsdottir og selveste Konge-kokken, må også Martine Halvorsen sies å tilhøre gruppen av ypperstekjendiser her på plattformen. Jeg kjenner henne imidlertid ikke spesielt godt, men kunne allikevel ikke la muligheten til å parodiere henne gå fra meg da det var hennes nummer som ble trukket opp av hatten. For hvorvidt man er enig eller uenig i de sakene hun fronter, så er dette unektelig en dame med sterke meninger, og ikke minst med ‘baller’ til å stå for de!

Martine sin hjertesak, er å fremme kroppspositivisme generelt, og blant unge spesielt, men har også frontet tema som drikkepress og utenforskap. Men det som bidro aller mest til å gjøre denne dama kjent over det ganske land, er imidlertid alt annet enn positivt; For noen år tilbake, ble nemlig Martine utsatt for blind vold på åpen gate, hvor hun pådro seg store skader. – Til alt hell, uten varige mén rent fysisk, men de psykiske ettervirkningene er det nok kun Martine selv og hennes nærmeste som vet omfanget av. At hun verken lot seg stoppe av denne opplevelsen, eller det at hun er blant de som har vært mest utsatt for ‘nettroll’ her på plattformen, sier vel det meste om hvilken guts som bor i denne jenta.

Så hvordan vil så den langt mer kontroversielle og ditto langt mindre politisk korrekte frk.Henriksen fremstå i unge Halvorsens persona??

Vel.. Det gjenstår å se! Så her er det bare å spenne sikkerhetsbeltene, folkens, og følge med i morgen!

8 kommentarer
      1. Ja, hun har jo en ganske så markant personlighet og fremtoning hun her, så jeg tror iallfall det skal la seg gjøre å imitere henne selv om jeg ikke har så mange besøk på bloggen hennes.. 🙂

      1. Får jo håpe det ikke blir så alt for crappy iallfall..
        Det er jo en sjanse å ta, liksom, siden jeg ikke akkurat har rent ned bloggen hennes opp igjennom. Jeg har visstnok langt fler besøk hos hun her enn hos Isabel Raad, men I.R er imidlertid så urtypisk og så ‘blod-rosa’ at hun allikevel var grei skuring.. Men M.H er nå en gang en av plattformens frontfigurer, så hun er liksom ikke en man bare kan hoppe over sånn uten videre *hehe*

    1. Martine halvs er ikke særlig rosa og derfor rimelig utypisk blant de unge bloggerne, hun kan være litt vrien å tulle med tenker jeg 😊

      1. Ja, mitt inntrykk er at hun hele veien har fremstått som langt eldre enn sine år, for å si det sånn. Men hun var lett å immitere, for hun har hatt typiske faste spalter siden tidenes morgen 🙂
        På minussiden, syntes jeg det blir alt for mange rene reklameinnlegg.. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg