HVIS JEG VAR DEG, martine halvorsen

NB:  Toppsidebildene som benyttes i dette konseptet, er som regel modererte versjoner av den respektive bloggerens foto/grafikk. Dersom du ikke ønsker dette brukt på denne måten, tas det selvsagt ned umiddelbart i det beskjeden mottas.

 

– Konseptet der jeg robber personligheten til mine medbloggere, og utgir innlegg i deres navn der de vel må sies å være smått overdrevne- og muligens en liten smule galere versjoner av seg selv! 

 

Da var det tid for identitetstyveri igjen, folkens! Og fra å ha herjet greit med Frodith’en ved forrige offerutvelgelse, har jeg denne gang valgt meg ut rundens første offer som jeg ikke har noe personlig forhold til. Men at hun er ukjent i den betydning, så er hun vitterlig velkjent som blogger! I dag, skal jeg nemlig rappe identiteten til selveste.. 

 

:
Martine Halvorsen!
Tross sin purunge alder, har nemlig Martine Halvorsen for lengst klart å skape seg et navn som blogger. De siste par  årene, har hun dessuten utvidet virksomheten med en riktig så suksessrik podcast! – Og det er nettopp denne blogger-podcast -kombinasjonen som vil utgjøre rammen i det jeg for annen gang setter klørne mine i denne stakkars uvitende jenta. Forhåpentligvis, blir det like artig som det var første gang, -hvis innlegg åpenbares umiddelbart ved å

KLIKKE HER 

For det er vel ikke så vanskelig å gjette seg frem til hvem som denne gang har gjestet podcasten, Sykt Ærlig med Martine, som nå skal presenteres i bloggs form, eller hva!?.

 

 

 

ÅRGANGSVINEN!

 

 

HAALLLOOO! 💛:D

Jammen er det ikke torsdag igjen a’ dere! Det betyr jo at en splitter ny, syyyykt kul episode av [sinn]Sykt Ærlig med Gryrtine er ute! 💛 Noen av dere har sikkert fått med dere at månedens tema er generasjonsskifte. Dette er jo noe som skjer på alle arenaer i samfunnet innimellom. Innimellom er det jo sånn at det brått er mange av de som har holdt på med en ting som slutter, sånn at det må komme nye folk som erstatter allesammen, og da tar det som regel en stund før det blir like bra og bedre enn før, siden de nye erstatterne er så nye og ikke har erfaring sånn som de gamle. Men så er det derimot bra med generasjonsskifte i lengden, fordi det som regel må nye folk til for å tenke nytt, sånn at man utvikler seg, lissom.

Dagens gjest er en av dem som nå er dem nye som skal erstatte dem gamle der jeg selv hører hjemme: Hun er nemlig blogger sånn som meg, og heter Gry Henriksen!

Jeg ser syyyyyyykt frem til å snakke med Gry, som har vært så syyyyykt dønn ærlig i dette intervjuet. Hun er jo den som antas å skulle trone opp på toppen som den nye bloggerdronninga på dem dagene jeg ikke blogger. Og sammen med alle de andre som nå skal fylle hullene etter at alle dem gamle toppbloggerne som var toppbloggere sammen med meg, men har slutta å blogge, bare at jeg ikke har slutta. Det som imidlertid er spesielt for generasjonsskiftet for bloggerne, er at det liksom er helt motsatt enn vanlige generasjonsskifter! For vanligvis, er det jo sånn at dem gamle som slutter er eldre enn dem unge som er dem nye som skal erstatte dem. Men i dette tilfellet, så er den gamle generasjonen som er vekk mye yngre enn den nye generasjonen, og det er jo både litt rart og veldig kult egentlig! For før så gikk det jo nesten bare an å blogge om rosa ting hvis-om-atte en skulle bli blogger, men nå blogger dem jo om alt mulig!

Siden dem nye har bedre blogger enn dem gamle og at generasjonsskiftet demmes ikke er fordi de ikke er like bra som de som var før ennå, men for at de må få gjort seg kjent at de finnes for et generasjonsskiftet som skal skifte ut de gamle leserne også! For de fleste vet jo ikke at dem nye, som er gamle, har erstattet dem gamle som har slutta!

Også er det så kult fordi dem er jo sånn like gamle typ spm Ari Behn var og sånn, så dem var jo unge da Ari Behn gifta seg med Mærta, og han og han derre kjente fotografen kalte seg ‘Den nye vinen’ for å reklamere at de var et kult generasjonsskifte den gangen. Men siden dem er like gamle som Mærta og krompen og sånn, i tillegg til at navnet alt er brukt, så passa det jo ikke med kallenavn med ny vin. Men så kom Gry på at årgangsvin er jo syyyyyykt mye bedre enn ny vin, åsså er jo dem bedre å blogge enn dem gamle, så dem har begynt å kalle seg ‘Den nye årgangsvinen’.

Men akkurat som jeg skilte meg ut blant dem som var før for at jeg var den eneste som blogget om alvorlige ting og meningene mine, så skiller Gry seg ut på samme måten ved at hun er en upolitisk korrekt blogger som er så SYYYYKT tøff, samtidig som hun er så SYYYYKT pen og kul, sånn at det faktisk er mange som er litt sånn redd for henne sånn med en gang. Også er ho bare så kul og grei, lissom, også er hun sånn selv om hun er såpass gammel.  .Det jeg skal snakke med Gry om, er å tørre å være den som provoserer, for ikke å snakke om at hun forteller oss hva som gjør at hun synes troll er morsomme. Men hun skal også være sårbar for aller første gang her hos meg..

Hun er altså helt [sinn]Syyyykt Ærlig med Gryrtine.

Podcasten finner du som vanlig der man finner podcast og søker etter [sinn]Sykt Ærlig med Gryrtine, på sånn som feks iTunes, Spotify eller i podkastappen. (Du bør ikke ha iPhone eller iPad for å laste den ned for den kan også lastes ned på Android, og andre telefoner også).

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer
      1. Når jeg leser igjennom nå, så ser jeg jo at jeg glemte å ta med at hun bare er så syyyyykt ydmyk også, men akkurat nå orker jeg bare ikke å gå inn å rette det opp. Satser på at det er noe folk skjønner når de hører hvordan Gry legger frem svarene sine i intervjuet. For det bør de faktisk skjønne. De ryktene som går om at hun har kronet seg selv til dronning og sånn er jo ikke sånn som hun er i heltatt, lissom! Syyyyyyykt bedritent gjort å spre rykter om ho bare fordi hun driter i å være sånn derre politisk korrekt å sånn! Kan derre fyren som kaller seg kanina eller no sånn, er i grunn ganske kul han å. Men ikke så syyyyyykt rå som Gry, sef, men syyyyykt grei fyr, da.. 😀 😛 😀

    1. Som vanlig fikk du frem smilet mitt. Jeg har ikke lest hennes blogger, men jeg skjønner at dette gjelder en ung blogger. Eller gammel ettersom man ser det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg