HVIS JEG VAR DEG! – martine halvorsen (2)

Fordi det er tidkrevende å innta en annens personlighet, strekker dette konseptet seg over to dager, der man på dag en blir utropt som vinner, mens innlegget som utgis i vedkommendes spirit ferdigstilles den påfølgende dagen.

 

Så nå skal det altså komme for en dag, for dere så vel som for meg selv, hvorvidt jeg evner å være noen andre enn meg selv!..  Den første delen av denne runden, åpenbarer seg  umiddelbart om du klikker   

           –>>> HER! <<<–

 

 

MARTINE HALVORSEN! 

 

Bortsett fra Isabel Raad og Doc & Dask, er Martine Halvorsen den personligheten jeg har inntatt som jeg har hatt minst kjennskap til på forhånd. I det jeg klikket inn på bloggen hennes, fryktet jeg derfor det verste; At jeg skulle bli sittende i all evighet uten å finne den berømmelige røde tråden av en særegenhet som gjør at folk vil kjenne igjen den respektive bloggeren. Men så har vi disse gudesendte faste spaltene, da, som Martine viste seg å være innehaver av.. Det later nemlig til at hun har delt ti tanker på en tirsdag siden tidenes morgen. – Men siden det ikke er tirsdag, men på denne augustdagen, som er en onsdag, så gjør vi en aldri så liten vri for anledningen..

 

 

 

ÅTTE TANKER PÅ EN ONSDAG!

 

Heeei, og goood onsdag! 

 

Jeg føler meg liksom ikke helt som meg selv i dag, uten at jeg kan fatte eller begripe hvorfor. Har noen av dere følt på noe sånt noen gang? At dere våkner opp en morgen med en litt annen personlighet og et litt annerledes mindset, nesten som om en annen personlighet eller bevissthet har flyttet inn i kroppen din sammen med din egen? Jeg vet liksom ikke hvordan jeg skal kunne forklare det, men det er ganske ekkelt egentlig. Jeg håper virkelig det går over, ass, helst i løpet av dagen!

 

x  Tanken på at jeg leder en podcast føles plutselig ikke bra i det hele tatt, for plutselig kjenner jeg at jeg nesten får panikk bare ved tanken på å høre opptak av min egen stemme! Jeg har jo drevet med dette ganske lenge nå, og har aldri tenkt på at det er noe galt med stemmen min, og så slår det meg sånn helt plutselig at stemmen min høres jo helt JÆVLIG ut! Herregud, jeg skal jo sende i morgen allerede, og det fikser jeg iallfall ikke dersom jeg ikke er kvitt dette angstanfallet til da!

 

x  Jeg kunne nesten veddet sofaen min.. – Eller, jeg kunne glatt ha veddet sofaen min (for den skal byttes ut allikevel) på at du vil like DENNE handlekurven fra Belly.kåm!

 

x  Jeg syntes skikkelig synd på hun der up and coming bloggeren som har hatt kjempefremgang i det siste fordi at blogglisten frøs akkurat den ene dagen hun ikke hadde blogget, og dermed plasserte så sykt dårlig i forhold til det hun har gjort den siste tiden! Det er jo sef kjedelig for alle, men henne syntes jeg så sykt synd på, ass! Hun har sikkert misset flere topp 20 oppføringer pga dette her, for jeg har jo sett at hun har lagt ut flere innlegg daglig. Syyykt kuul dame, da! Jeg tror hun heter Gry (Hermansen, var det dét?..), og Gryende på blogg, uten at jeg skjønner hvor det kommer fra, for det er jo litt rart.. Men greia er at ho er voksen, og samtidig så er ho kulere enn oss, liksom! Håper virkelig ikke det her vil ødelegge noe for henne, ass og at hun vil fortsette fremgangen når de endelig får ting opp å gå igjen! – You go girl! Heier på deg! <3

 

Visste dere at den bloggeren jeg nevnte med det med blogglisten har et sånt konsept hvor hun kupper andre bloggeres personlighet for å gjøre et innlegg som om hun var de? Det er syyykt kult!! Lurer så innmari på hvem hun er i dag, ass!! Skal klikke inn når jeg har skrevet ferdig her for å se om det er lagt ut enda!.. Kanskje hun kommer til å være meg en gang også! Skjønner egentlig ikke hvorfor hun ikke har rappet personligheten min for lenge siden, siden jeg både er forkjemper for likestilling og kroppspositivisme Kristin Gjeldsvik-style, for ikke snakke om at jeg har Åtte tanker på en onsdag som hun lett kunne brukt..

 

x  Å dra av peel-off maske når den har sittet noen minutter over tiden, er sykt ekkelt. Det føles som om du har bikini-voks i trynet!

 

x  Hvordan kan en sette seg rundt et firkantet bord?? Det burde jo vært klin umulig!

 

x  Det er sykt vanskelig å få tiden til å strekke til for vanlige blogginnlegg som ikke er reklameinnlegg for sponsorene når man vil tjene såpass på bloggen at en kan cashe ut et hus, sånn som jeg og kjæresten min, C. Jeg har nemlig 83 personlige sponsoravtaler, og jeg må lage et rent reklameinnlegg for hver av de i uka! Noen ganger blir jeg så sliten at jeg bare må ta et par dager helt fri. Ufattelig at folk enda ikke har skjønt at det faktisk er sykt mye jobb å jobbe med blogg og SoMe når en må opp i en årslønn på over 1,5 mill i året. Dessuten er det jo syyykt mye jobb å skrive boken min! Men nå er den snart ferdig, så jeg håper dere vil kjøpe den, sånn at dere får vite om sex-livet til meg og C.

16 kommentarer

Siste innlegg