Bloggene med de beste bildene!

Etter å ha delt mine bloggfavoritter i innleggene Landets viktigste blogger, De beste ‘feel-good’ -blogger, Bloggtoppen for de sterkeste meninger, De morsomste blogganbefalinger, ‘Rosa’ blogganbefalinger og Anbefalinger for mixede blogger, anså jeg blogganbefalingene unnagjort for denne gang. Ikke sånn å forstå at det ikke finnes flere kategorier inneholdende tilsvarende gode utgivelser, men heller at disse er sentrert rundt emner utenfor mine interessefelt, og som jeg derav heller ikke kan si noe om. Men så slo det meg plutselig at det var en kategori jeg rett og slett hadde glemt å innkludere; Nemmelig de med de flotteste bildene! Så ‘here we go’, altså..  

 

df-foto

 

* Bloggene er oppført i tilfeldig rekkefølge.

Solliv: Her finner du like flotte naturbilder som bilder tatt av urbane motiv. Når bloggeren i tillegg er bosatt i min fødeby, Fredrikstad, så ‘booster’ jo dette favorittstemplet til bloggen til et annet nivå.

 

Isabelle Eriksen: Greit nok at Isabelle Eriksens målgruppe er tenåringer og ‘early 20’s, men bildene som jenta fremskaffer, er iallefall forbilledlige for bloggere av alle aldere, og et sant skue å se på. Selv har jeg ved flere anledninger hentet inspirasjon fra poseringene hennes med riktig så vellykkede resultat.

 

Natheless: En nyoppdaget blogg for mitt vedkommende, hvor jeg ble fullstendig satt ut av den fantastiske fotokunsten som preger denne utgivelsen.

 

Iselin Renée: Her har du ikke bare en fantastisk fotograf, men denne bloggeren utmerker seg også ved å tilføre bildene en helt spesiell lyssetting som, iallfall ut i fra hva jeg har sett, er helt unikt for akkurat denne bloggen.

 

2 kommentarer
    1. Tuuuuuusen takk <3 Så hyggelig sagt og gjort…Fredrikstad vet du…Det er vakkert her! Bilder er viktig for min hverdag..Det gjør dagen min super! Klemz…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg