HVIS JEG VAR DEG! – evas window (1)

Hvis jeg var deg’ er et konsept som går ut på at en tilfeldig blogg trekkes ut fra blogg.no’s toppliste, for så at jeg skal gjøre et innlegg hvor jeg utgir meg for å være den respektive bloggeren. Da det krever litt forberedelser å skulle opptre som andre enn meg selv, strekker det seg over to dager, hvor man på dag en blir utropt som vinner, mens innlegget som utgis i dennes ånd ferdigstilles den påfølgende dagen.

 

..Nummeret som åpenbarer seg i det jeg bretter ut papirkulen som avgjør hvem som blir sentrum for det kommende ‘identitetstyveriet’ er:.. 

25

..og bloggen som innehar denne listeplasseringen på dagens toppliste (hos blogg.no) er:..

 

 

EVAS WINDOW! 

 

Denne runden bærer det nok en gang inn i mesterfotografenes rike, for i likhet med Ut i friluft, Dama fra nord, Solliv & Mette Josteinsdatter, tar også Ewa helt fantastiske bilder. Og liksom hos Mette, kan det nok være at det er noen katter som må til pers, dog denne gang som seg selv, og ikke i rollen som en hunder og fiktive katteraser (som forøvrig var mesterlig spilt av hhv Tufsa og Rusken). Men på nåværende tidspunkt er imidlertid ingenting sikkert, så her er det bare å vente å se hvordan ‘yours truely’ vil gjøre seg i rollen som Ewa i et Ewas window-innlegg!

Jeg skal ærlig innrømme jeg er temmelig spent på hvorvidt jeg vil klare å lande denne selv, da dette er et relativt nytt bekjentskap i bloggverdenen, men som vanlig går vi ‘all in’ og satser på det beste..

Vil det lykkes? – Ha’kke peiling!

Så følg med i morgen! Da følger nemlig uansett en eller annen, -god eller helt elendig, versjon av Gry alias Ewa..

6 kommentarer

Siste innlegg