GRYXEN AWARDS 2021 – årets gry

GRYXEN-AWARDS er helt enkelt min personlige vendetta mot det som i utgangspunktet var en pris for oss bloggere, men som under årets utdeling tok det siste steget i hht å bli ‘anything but’. Begrepet ‘Gryxen-awards’ var i utgangspunktet kun et jeg kom på i farten i det jeg skulle avslutte den tiraden som avstedkom etter den urett jeg mener ble begått ovenfor et knippe bloggere her på blogg.no. Dette skulle så vise seg å få ‘bein å gå på’, og for å gjøre en lang historie kort; Her er vi altså; GRYXEN-AWARDS 2021 er nå blitt en realitet!
Utdelingen vil foregå i form av at en vinner utropes daglig fra 1 t.o.m 24 desember.

 

 

Årets Gry! 

Som sesongavslutning for parodikonseptet som ble avholdt av adm.dir i GRYXEN-AWARDS, Gry Henriksen, ‘Hvis jeg var deg’, ble de som hadde blitt ofre for disse etterligningene oppfordret til å ta igjen med samme mynt, for å si det sånn. Følgelig, skilte det seg ut to Gryer som i utgangspunktet skulle delt denne prisen.Men siden den ene av de to, Lene E. Tårnes allerede har blitt sin heder og ære til del i det hun fikk prisen for Årets home-maker så går den uavkortet til den andre..

 

..- Hvilker vil si at GRYXEN-prisen i kategorien ‘Årets Gry’ går til:.. 

BforB

 

 

Begrunnelse: 

BforB leverte en helt hysterisk parodi i dette innlegget, der hun imponerte stort ved å klare kunststykket naile dette borderline pretensiøse språket med den så til de grader upretensiøse personligheten som kjennetegner denne Gry-figuren.

Vel.. Det eneste som kan forklare nøyaktig hvilken briljant Gry denne bloggeren utgjorde i sin pay-back parodi, er faktisk å lese det selv!

– Og dette lar seg faktisk gjøre på sekundet, kjemisk fritt for søking og styr, ved helt enkelt å klikke;

–>>>  HER! <<<–

 

 GRATULERER!

 

 

Øvrige Vinnere av

GRYXEN-AWARDS 2021:

 

 

17.  ÅRETS HVERDAGSFILOSOF:   METTE “mettejosteinsdatter” JOSTEINSDATTER

 

16.  ÅRETS MENINGSYTRER:   TORJUS “torjusdolo” DØLO

 

15.  ÅRETS FØLJETONG:   RANDI “Natheless Verden” LIND

 

14.  ÅRETS AKTIVIST:   TONJE “tonjeomdahl” OMDAHL

 

13.  ÅRETS MAGASIN:   VEST- “vestfroken” FRØKEN

 

12.  ÅRETS ‘FEEL GOOD’ -BLOGGER:   FRO- “frodith” -DITH

 

11.  ÅRETS FOTOGRAF; bylandskap:   SOLVEIG “Solliv” aka SOLLIV

 

10.  ÅRETS FOTOGRAF; detaljfoto:   MARGRETHE “utifrilift” aka UT I FRILUFT

 

9.  ÅRETS DIY:   CHRISTINE “christineemilie” EMILIE

 

8.  ÅRETS HOME-MAKER:   LENE E. “leneetarnes” TARNES

 

7.  ÅRETS LIVSSTILBLOGGER: LENA  “LenaLykkeLYKKE

 

6.  ÅRETS MAMMABLOGGER:   HEIDI, aka “Livetmedvesla” LIVET MED VESLA

 

5.  ÅRETS TRENDSETTER:   VIBBE “Vibbedille” DILLE

 

4.  ÅRETS KVINNELIGE NYKOMMER:   Kari “Kariengesvik” ENGESVIK

 

3.  ÅRETS MANNLIGE NYKOMMER:   ALLAN “allansverden” KRISTENSEN

 

2.  ÅRETS PERSPEKTIVUTVIDER:   VIVIAN “Mamma på hjul” BROSVIK

 

1.  ÅRETS BUSINESS:   ASBJØRN “Kokkejævel” SANDØY
6 kommentarer
    1. hehehe så artig at det blei BforB 😀

      Og jeg ser at jeg ikke har fått med meg alle prisene – for jeg har jaggu meg fått en pris jeg også… 😀 !! Så jeg må lese litt mer 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg