Årets mest leste!..

Tro det eller ei, men for første gang på de fire år som er gått siden denne bloggen så dagens lys, har jeg tatt grep, og funnet ut hvilke innlegg som har blitt mest lest i løpet av året som er gått! Kort oppsummert, var en del som forventet, mens det også var en del overraskelser, -for å si det mildt!.. 

 

 

→  Det mest leste innlegget på denne bloggen i det herrens år 2021 er:… *drumroll*…

HVIS JEG VAR DEG; KOKKEJÆVEL!

Det viser seg faktisk at over 5000(!) personer har lest mitt parodiske identitetstyveri av gromkokken vår siden innlegget ble lagt ut i juli. – Og hakk i hel, følger parodien av fruen, HVIS JEG VAR DEG; CHRISTINE-EMILIE aka ‘konemor’.

Jeg var klar over at ‘Hvis jeg var deg’-konseptet var en success, for å si det sånn, men jeg hadde ikke på langt nær sett for meg at det hadde blitt lest av så mange som det viser seg å ha blitt! For som en god nummer tre, følger nemlig parodien av ‘the male me’, HVIS JEG VAR DEG; BUNNYTRASH

 

Slik fremsto altså headerbildet til Kokkejaevel i min persona som frontet årets mest leste innlegg.

 

→  Meningsytringene følger som en god nummer to; 

Videre, så var jeg klar over at meningsytringene er hva som folk generelt klikker seg inn på. Spesielt er innleggene som dreier seg om C19 populære innslag på denne bloggen. Men aller mest lest av de samfunnsrelaterte innleggene, er faktisk DET ULTIMATE SVIKET, som dreier seg om det justismordet mot Baneheiadømte Viggo Kristiansen som nå er i ferd med å rulles opp..

→  Minst leste; 

Nå har jeg (åpenbart) ikke sjekket lesertallene på samtlige innlegg som ble lagt ut i løpet av foregående år. Men i det jeg sjekket de som hadde overrasket enten positivt eller negativt m.h.t mottagelsen, så tror jeg allikevel jeg har rett i at den største skuffelsen, er innlegget Fotballvold, som dreide seg om opptøyene som fant sted utenfor Bislett stadion i forbindelse med fotballkampen mellom Vålerengen og byrivalen Lyn i sommer.

→ GRYXEN-AWARDS; 

Hva den nylig avsluttede prisutdelingen GRYXEN-AWARDS 2021 angår, ble jeg overrasket over hvor stor forskjell det var i antallet lesere av disse. Det mest leste, var det faktisk politikerprisen DEN RØDE DAME, som ble Britt, aka Kjerringtanker til del.

 

Den mest populære prisen i årets GRYXEN-AWARDS. 

 

Ut i fra de data som har fremkommet her, så faller det seg jo naturlig å spørre om dere er klare for en ny runde av ‘Hvis jeg var deg’ -herjinger med mine medbloggere her på plattformen?

**  Flere årskavalkader er å finne i innleggene Årets beste (Utendørsfoto)Årets beste (selfies)

12 kommentarer
    1. Jøss, litt spennede og interessant å se hva folk flest er interessert i å lese, ja. Du finner på mange kule konsepter! 🙂

      1. Takker så mye <3
        Jeg har aldri gått tilbake og sjekket klikk på innlegg slik jeg har gjort nå før, men pleier å sjekke hvordan det enkelte innlegg har blitt mottatt i løpet av dagen 😉

        1. Jeg sjekker bare antall klikk for dagen, men sikkert lurt å se på hvilke innlegg som har vært mer populære for å vite hvor man skal “sette inn støtet” om man vil ha flere klikk 😀

    2. Jeg vet ikke hva folk leser mest hos meg jeg. Har ikke Google Analytics. Men hadde jo vært gøy å vite 🙂 Konseptene dine går til topps 🙂

      1. Takker så mye <3
        Jeg har hatt noe uhørvelig med problemer med den Analytics-greia. Den har av en eller annen grunn stadige 'hick-ups' hvor den av en eller annen uforståelig grunn slutter å virke i PC- eller telefonmodus for en kortere eller lengre periode. Den har også hatt et par runder hvor den ikke har virket i det hele tatt..
        Det er sikkert en vanesak, men jeg føler meg nærmest hjelpeløs uten å ha noen teller i kontrollpanelet. Ikke at jeg sjekker den så ofte, men det er et greit verktøy å ha m.h.t å se hvordan innlegg blir mottatt..

    3. Interessant undersøkelse, vil jeg tro. Noen sier seg nok sjøl, og naturligvis vil nok de som ligger høyt opp dra lesere lesere. Derfor er det så fint du beveger deg over hele skalaen på blogglista, ikke minst kan en få øynene opp for nye. Sjøl har jeg ikke google analytics, men ser den kan være artig å ha om den fungerer. Ellers er du dyktig til å gjennomføre konsept og finne på. Helt klart artig med en ny runde av “hvis jeg var deg”.

      1. Ja, ofte er det jo sånn, i og med det er generelt flere som kjenner til de bloggene som ligger høyt på listen, men her har det faktisk vist seg å være noen ganske så overraskende unntak! F.eks trodde jeg ‘Hvis jeg var deg’ -parodien av Isabel Raad skulle bli en hit, i og med hun er såpass kjent, men denne skulle faktisk havne under midten m.h.t lesertall. På den annen side, var det en rekke av de lenger nede som slo til over all forventning..
        Men de som er nærmest sikret suksess, er de i det øvre sjiktet som jeg har en forbindelse til! Dette skyldes jo at man etter hvert har en rekke felles lesere fordi en har linket til hverandre en rekke ganger. – Og de som ikke måtte være lesere av min blogg, vil jo da uansett kjenne navnet, og klikke seg inn på innlegget som dreier seg om ‘deres’ blogger..
        – For meg, er det rett og slett en selvfølge å behandle samtlige bloggere likt uansett hvilket sjikt de befinner seg. – Ikke minst fordi det bare er rett og rimelig at jeg gjør det jeg kan for å hjelpe andre opp og frem, på samme vis som jeg selv har fått hjelp til å komme dit jeg er i dag. Det er jo tross alt ikke mer enn en 8-9 mnd siden jeg klarte å kreke meg over topp 40 -streken, så.. 😉

        1. Ja, jeg ser du har en stor evne til redelighet og rettferdighet, slikt liker jeg. Egentlig lærer en mye her inne, om mennesker, om ord og følelser. En får på en måte presentert folks indre landskap. Og det landskapet syns jeg er veldig spennende.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg